درد دل...حرف دل
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 2672
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : مهربونی

یک دنیا حرف برای گفتن دارم

یکی میگفت:حرفها سه دسته اند...

دسته اول:گفتنی ها

دسته دوم:نوشتنی ها

دسته سوم:قورت دادنی ها وخوردنی هاو دم برنیاوردنی ها

دوتای اولی سبکت میکنند و سومی سنگینت....

حرفهای من از نوع دسته سوم هستن حرفهایی که نه میشه گفت نه میشه نوشت.

حرفها وخاطره هایی که وقتی یادشون می افتم تمام تنم میسوزه ولی به خاطر خونوادم به روی خودم نمیارم و میخندم از همون خنده هایی که از هزارتا گریه بدتره.

 



نظرات شما عزیزان:

somayyeh
ساعت13:45---30 بهمن 1391
عادت نــــدارم درد دلم را ،

به همـــه کس بگویم ..! ! !

پس خاکـــش میکنم زیر چهره ی خنــــدانم.. ،

تا همـــــه فکر کنند . . .

نه دردی دارم و نه قلبــــــــــی ...
پاسخ:خیلی زیبا ودلنشین بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: